3e vanuit San Fran - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico - WaarBenJij.nu 3e vanuit San Fran - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico - WaarBenJij.nu

3e vanuit San Fran

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

19 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

vandaag met de bus naar de Golden Gate Bridge geweest, hier roept de chaufeur nog alles om zoals vroeger in Holland, filmore is next links zie je niet wat recht is en andersom. en oude mensen die willen uitstappen worden door de chaufeur bestookt met be careful, what's your step, take care. in de bus hangt een koort langs het raam waar je aan moet trekken als je wilt dat ie stopt bij de volgende halte, er is een speciaale lift zodat oude mensen ook naar binnen kunnen, op een gegeven moment stopte de chaufeur en ging hij even drinken halen in een supermarkt, de bussen rijden hier op elektriciteit. je ziet hier ook van die oude brandweerwagens en politiemotors die bij ons in het museum staan

de Brooklyn Bridge in NY viel wat tegen maar de Golden Gate Bridge hier is van een grote schoonheid, mooie natuur eromheen kun je lekker in wandelen en je ziet de brug steeds weer anders.

onderaan de bridge zat ik, mooier rood kan die Brug niet zijn, golfen beuken op de rotsen, en zelfs surfers zie je hier, verderop struikeld een zeehond over de golfen het is half2 de zon brand op mijn bolletje, in de verte de skyline van San Fran, iets naar links Alcatrez en verder naar links de Bridge waar de helicopters laag over en soms zelfs onderdoor vliegen, waneer ga ik hier weg, waarom zou ik hier weg gaan als elke golf weer sneller komt

mooi zulke plekken waar je de tijd vergeet dat was in Central Park zo en dat was hier weer zo, steden trekken mij erg aan maar het is steeds de natuur in de steden waar ik veel geniet

kreeg een sms van iemand op het werk en daarna kwam ik een nederlander tegen en toen ik hem vertelde waar ik vandaan kwam en waar ik heen ging en hoorde hoe hij reageerde besefte ik voor het eerst waar ik eigenlijk mee bezig ben, heerlijk vrij de wereld over, een heerlijk gevoel!
hij studeerde in Cannada, even later kwam ik twee nederlandse meisjes tegen ze waren naar LA gevlogen en hierheen gereden en verbleven in hostels, ben dus nu al meer nederlanders tegen gekomen dan die ene in New York

1 swerver is creatief geworden hij doet wat voor zijn geld, doen aslof ie een standbeeld is.

bay bay

  • 20 Februari 2009 - 06:34

    Gerhard:

    Jo, bedankt voor de reactie, maar ff hopen zolang jij daar zit, dat er niets gebeurd :P neej niet zenuwachtig worden nou :P :D

    Maargoed, het is dus heel leuk daar zo te horen :P en met die nederlandse mensen houd de de vaderlandse tradities is stand:P

    gisteren op hyves meende iemand te moeten opmerken dat ik verstand had van een borrelnoot :S maargoed ik wist dat zelf nog geen eens :P

    Ltrzsss

  • 20 Februari 2009 - 06:40

    Gerhard:

    Jo, bedankt voor de reactie, maar ff hopen zolang jij daar zit, dat er niets gebeurd :P neej niet zenuwachtig worden nou :P :D

    Maargoed, het is dus heel leuk daar zo te horen :P en met die nederlandse mensen houd de de vaderlandse tradities is stand:P

    gisteren op hyves meende iemand te moeten opmerken dat ik verstand had van een borrelnoot :S maargoed ik wist dat zelf nog geen eens :P

    Ltrzsss

  • 20 Februari 2009 - 06:40

    Gerhard:

    Jo, bedankt voor de reactie, maar ff hopen zolang jij daar zit, dat er niets gebeurd :P neej niet zenuwachtig worden nou :P :D

    Maargoed, het is dus heel leuk daar zo te horen :P en met die nederlandse mensen houd de de vaderlandse tradities is stand:P

    gisteren op hyves meende iemand te moeten opmerken dat ik verstand had van een borrelnoot :S maargoed ik wist dat zelf nog geen eens :P

    Ltrzsss

  • 20 Februari 2009 - 06:41

    Gerhard:

    Deze webpagina is geschift :S GRRR hij plaatst hem 3KEER :(

    Nouja:P Mzzl

  • 20 Februari 2009 - 09:45

    Martin St:

    Mooi dat je nu beseft hebt waar je mee bezig bent, dat moet een openbaring geweest zijn, dankzij onze landgenoten. Ik zie het al, ik ga daar een keer naar toe op vakantie.

    Check ff wat churches, schiet er maar plaatjes van als je tijd hebt en als het de moeite is van de orgels die erin staan

    Spreek je weer

  • 20 Februari 2009 - 11:23

    Harmen:

    heeyy,,,

    had die zeehond zijn been gebroken ofzo?je had er een foto van kunnen maken;)
    jij zit daar lekker warm terwijl wij nog na zitten te genieten van de winter:(.het is daar zo te lezen wel mooi.
    ik hoop voor je dat het in Nieuw-Zeeland ook zo mooi is.
    ik heb ff op google earth gekeken en het zag er erg leuk uit hehe.leuk dat je je beleefenissen zo bijhoud.

    suc6

  • 20 Februari 2009 - 15:00

    Uw Beursgoeroeboeroe:

    Op financieel vlak zijn de volgende indices van belang: aex=230, ING -15%.

  • 20 Februari 2009 - 21:39

    Pa En Ma:

    Wat een verhalen en wat een indrukken doe je zo op je zou er haast niet van kunnen slapen. Heel leuk dat je even belde we missen je natuurlijk best wel en dan is het een opkikkertje zover weg en toch heel dicht bij. Hopenlijk vind je je draai in Nieuw Zeeland ook al is het daar ook heel anders. Wij hopen dat je nog een paar fijne dagen hebt in San Fran. Groeten van Ma en Pa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nico

Feb,11 till Feb,17 NY till Feb,23 San Fran till Jun,01 Nieuw Zeeland till Jun,18 Japan

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 21719

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Scheer je weg

10 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Eerste wereldreis

Landen bezocht: