foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nico - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nico - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

08 Mei 2009 | Nieuw Zeeland, Wellington

enkele foto's van het zuidereiland
klik op

wachtwoord is nicost

• 08 Mei 2009 - 08:41

Jacco:

Hé Nico!

mooi om te horen dat je het naar je zin hebt. Wel leuk ook dat je nu wat meer andere reizigers tegen komt, hoor je wellicht nog leuk reis ideeën. Ziet er iig prachtig uit daar op de foto's. Ik zie wel steeds een hoop sneeuw liggen wordt al aardig winters daar ;-)
    Veel plezier en post snel meer foto's :-)

• 26 Mei 2009 - 19:59

Arie:

Hey wereldreiziger,

Leuk die foto's, het duurde lang maar dan heb je ook wat ;-)
    Hoe gaat hij daar, al weer een paar kilometer verder gekomen? Is het nog steeds zo koud daar of is het inmiddels wat warmer geworden? Overnacht je in de auto of lig je ergens in een goot? Jaja vragen, vragen maar nu stop ik even.

In dit landje is het de laatste tijd vaak lekker terras/bbq weer en zijn er veel vrije (feest)dagen. Ik probeer nu jou dus even de ogen uit te steken maar nu ik het neertik heb ik toch het idee dat het wat schraal overkomt:-)

Nou de mazzel, en we zien graag weer een lang verhaal met natuurlijk veel foto's.

• 27 Mei 2009 - 11:41

Nico:

ben nu in Auckland de grooste stad van Nieuw Zeeland ongeveer 1.5 miljoen people hier.
    heb op het noordereiland bijna 3500km gereden.
    zo koud is het hier eigenlijk helemaal niet, het is hier winter maar als de zon schijnt kan het behoorlijk warm zijn hier, trouwens vrije dagen dat klinkt wel goed, moet ik ook maar eens proberen;-)