laatste bericht vanuit San Fran - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico - WaarBenJij.nu laatste bericht vanuit San Fran - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nico - WaarBenJij.nu

laatste bericht vanuit San Fran

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

23 Februari 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

bedankt voor al jullie reactie's! leuk om te lezen elke keer weer.

Heb het erg naar mijn zin gehad hier
nog naar wat plekken geweest, maar niet naar Alcatrez de bootreis was voor een paar dagen uitverkocht, maar vind het niet erg.

zaterdag weinig zon en zondag wat regen gehad, maar heb de eerste dagen heel mooi weer gehad en heb toen gelijk de belangrijkste dingen bezocht. vandaag was het weer redelijk mooi.

met die regen hier hebben somigen het wel moeilijk om omhoog te komen met hun auto, ook moet je te voet oppassen die steile straten en als er dan wat bladeren liggen uge uge dan glijd je zo uit en ondervind de weg van je achterwerk naar de grond totaal geen weerstand klaps oef brrr

in New York voelde ik me thuis, maar deze stad zal ik ook zeker niet vergeten, de mensen in Amerika zijn aardig, behulpzaam en meer beleeft dan bij ons. leuke dingen hier meegemaakt, maarja nu in Nieuw Zeeland aan de beurt

om 19:00 hoop ik hier te vertreken voor een 13uur durende vlucht naar Auckland daar moet ik bijna 2uur wachten op mijn vlucht van 1uur naar de hoofdstad Wellington, daar hoop ik op woensdag 8:00 aan te komen

bay bay



  • 24 Februari 2009 - 00:25

    Erik:

    19:00 uur (maandag) daar is 04:00 uur (dinsdag) hier en dan sla je de dinsdag brutaal over om woensdagmorgen in Auckland aan te komen, terwijl het bij ons nog dinsdag is a'k het goed begrijp? 't Moet niet gekker worden Joop. Gekatapulteerd in de nazomert. Kijk je nog ff of je de bosbranden in Australië ziet? Doe de groeten aan de zon want wij zien hem niet. Verder weg van je familie dan aan de andere kant van de wereld kun je op deze planeet niet zijn toch? Ben benieuwd hoe dat voelt.

  • 24 Februari 2009 - 07:20

    Annemarieke:

    Hey :D

    al dat vliege ik zou der gek van worden. :p
    he als ik jarig ben dan ben jij er niet jmmr.

    :D ltrzz :D

  • 24 Februari 2009 - 09:04

    Jacco:

    Zo zeg, 13 uur vliegen, hoop dat je wat te doen hebt onderweg. Ga je dan ook weer aan de likeur/wijn conimex kippie of is dat typisch KLM? Jammer dat het weer niet echt denderend is, maar je hebt toch aardig wat gezien. In NZ is het iig wel lekker warm in vergelijking met hier, wel beetje bewolkt. Heb je inmiddels je koffer al laten repareren trouwens?

  • 24 Februari 2009 - 17:16

    Gerhard:

    Jo, al je dit leest zit je volgens jezelf in Nieuw-Zeeland. :P

    Haha:D, laagste stand AEX sinds 2003 vandaag :P

    Oma was bij ons, en we (Oma Femke en ik) gingen ff wandelen. Femke ging op de step. zegt ze; Me ene poot is moe, dus nu ga ik met mn andere poot :P aldus femke.

    Groeten van iedereen, van Martin en mij aan je huisgenoot :P

  • 24 Februari 2009 - 17:25

    Arie:


    Hey Nico,
    Zo ik lag al weer een paar berichten achter. Even bijgelezen je hebt leuke dingen meegemaakt daar in de USA, jarloers. Ik ben zelf afgelopen zaterdag naar Winterberg geweest om toch ook maar even een beetje een reisgevoel te krijgen:)

    Maar nu op naar het land van de schapies.
    Hou die dam daar dicht hé want als er 1 schaap over is dan wordt het hier te vol.

  • 24 Februari 2009 - 20:10

    Eelco:

    Hey Stekelt,

    Volgens mij zit je nu in het vliegtuig onderweg naar een wat vastere bestemming. Veel plezier daar. Tot nu toe gaat het je goed kunnen we lezen. Leuk. Hier is ook alles ok. Kun je ook foto's plaatsen. Hoewel je verhaal amper om illustraties vraagt zou dat leuk zijn.

    Ciao en hou je haaks.

    Eelco & Woudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nico

Feb,11 till Feb,17 NY till Feb,23 San Fran till Jun,01 Nieuw Zeeland till Jun,18 Japan

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 21713

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 08 Mei 2014

Scheer je weg

10 Februari 2009 - 14 Juli 2009

Eerste wereldreis

Landen bezocht: